سفارش تبلیغ
صبا ویژن
نزد نیکوترین گمانم به تو باش ای گرامی ترین گرامیان! و مرا با عصمت تأیید فرما و زبانم را به حکمت بگشای . [امام زین العابدین علیه السلام ـ در دعای استغفار ـ]
ماجرای گفتگوی من با سرباز آمریکائی در مرز

بسم الله الرحمن الرحیم 

 

سلام، یارانه‌ها که یاری نمیکنند، بنزین و گاز قیمتش سر به آسمان گذاشته، خارجیها هم که تحریممون کردند، با دنیا در افتادیم بخاطر نیروی هسته‌ای، نون هم که چند برابر شده، مردممون هم که هر روز دارند بخاطر  بنزین قلابی سرطان شش  میگیرند ، دنیا هم  با ما در افتاده ، هر وقت هم که حرف می‌زنیم میگویند این همه بدبختیها در راه و برای اسلام است. اسلامی هم که رشد میکنه هر روز، سنّی است نه مال ما شیعه ها.‌ای امام کجایی که روز قضاوت  نزدیک است. خودت رحم کن بر ما.

 

پاسخ:

علیکم السلام
با گذشت چهار ماه از هدفمند شدن یارانه ها و پرداخت قبوض پس از آن و اضافه نمودن دیگر هزینه های بوجود آمده بعد از هدفمندی مثل مابه التفاوت بنزین و کرایه تاکسی و نان و هزینه نشدن بیش از نصف یارانه ها برای آن ها حتما مشاهده کرده اید که عملا مقداری هم به درآمد ماهیانه شما اضافه شده است. پس الحمدلله که خدا یارانه ها را وسیله ای برای یاری قرار داده است.
خدا را شکر تحریم خارجی ها هم که در ابعاد مختلف بیشتر دامن گیر خودشان شده است. وانگهی تحریم مال امروز دیروز نیست. 30 سال است که تحریم عدو سبب خیر پیشرفت در مسیر خودکفائی شده است که بخشی از آثارش را چندی قبل در بازدید رهبری از نمایشگاه پیشرفت ها دیدیم. ( البته ماهواره ها احتمالا همه ی اینهارا دروغ و ماکت(!) می دانند)
 در مورد حق هسته ای هم ببخشید که ما بخاطر حقمون جلوی زیاده خواههای دنیا ایستادیم.
احتمالا خبر سرطان شش(!) را هم ماهواره ها داده اند. چون ما که از روزنامه ها و سایتها بی اطلاع هم نیستیم نشنیدیم.
در مورد نون هم توضیح دادم.
دنیا با ما در نیافتاده است بلکه دنیا از ما دارد الگو میگیرد. ر.ک. تونس، مصر، لیبی، بحرین، یمن و... اگر منظورتون قلدر های دنیاست (همان ها که مرگ مشکوک ندا را در اینترنت و ماهواره ها  صدها هزار بار بازتاب دادند و در مقابل کشته شدن قطعی هزاران نفر در لیبی، بحرین، مصر، یمن و ... به دست دیکتاتورها به خواب مرگ رفته اند) به فرموده ی امام "در مقابل تمام دنیایشان می ایستیم".
سید حسن نصرالله و حزب الله لبنان و شیعه های یمن و خاستگاه اصلی قیام بحرین که شیعه اند و جان آمریکا و اسرائیل را به لب رسانده اند، حتما سنی هستند!!! 
بله برادرعزیز هر کس عزت بخواهد باید ایستادگی کند حتی به قیمت بالای نیزه رفتن سرش که البته گفتن و تایپش آسان است.
آری امام کجائی که روحت شاد. کجائی که ببینی روز به روز قیامت، قسمتهای بیشتری از عالم را فرا میگیرد و صدق سخنت بیشتر ثابت می گردد که فرمودی: اسلام قله های کلیدی جهان را فتح خواهد کرد
خدایا خودت بر ما رحم کن که فقط مشکلات را که قابل انکار نیست نبینیم و مشکلات را هم صحیح  و واقعی ببینیم و با حرفهایمان ایجاد ناامیدی نکنیم که خواسته ی دشمنان غیر قابل انکارمان میباشد
موفق باشید



نوشته شده توسط سید ابراهیم موسوی 90/2/4:: 6:7 عصر     |     () نظر


ام سی آی فایو؛ باشگاه بزرگ فروشندگان ایرانی