سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بترسید بترسید که خدا چنان پرده بر بنده گستریده که گویى او را آمرزیده . [نهج البلاغه]
ماجرای گفتگوی من با سرباز آمریکائی در مرز

 

پهپاد را خدا مقهور کرد.

جاسوس شکار شد؛ رهبر شاد شد؛

آمریکا ذلیل‌تر شد.

آنها که فقط از داخل، منفی‌ها را می‌بینند و دلباخته‌ی دزدان و آدمکشان اتوکشیده‌ی جهانی هستند، آیا به خود ‌می‌‌آیند یا می‌گویند ماکت بوده و با ساندیس(!) آن را نشانده‌اند؟! 

 



نوشته شده توسط سید ابراهیم موسوی 90/9/26:: 2:27 عصر     |     () نظر
بسم الله الرّحمن الرّحیم 
بیان محمودی،‌ ملی‌پوش سابق تیم ملی فوتبال بانوان به پیشنهاد باشگاه اینترمیلان برای حضور در لیگ ایتالیا پاسخ منفی داد.
به گزارش جهان، وی در سخنانی قابل تقدیر تاکید کرد: حجاب و اعتقاداتم را با هیچ چیز عوض نمی‌کنم.

خانم محمودی گفته است: مسئولان باشگاه اینترمیلان از من خواسته بودند در صورت برداشتن حجاب خود می‌توانی در لیگ ایتالیا بازی کنی که پیشنهاد آنها را رد کردم.

محمودی اهل جوانرود کرمانشاه است و چندین بار جوان نمونه شهر خود معرفی شده. او سال گذشته کاپ اخلاق مسابقات لیگ برتر را هم کسب کرده است. خانم گل فوتبال ایران در کل 20بازی سال گذشته حتی یک کارت زرد هم نگرفته است. 

ملی پوش سابق کشورمان البته غیر از ایتالیا از کشورهای دیگری هم پیشنهاد بازی داشته است اما می گوید که چون با حفظ حجاب نمی تواند در آنجا بازی کند، آن ها را رد کرده است. خانم محمودی مرداد ماه امسال به روزنامه شرق گفت که "تقریبا اکثر کشورها به من پیشنهاد دادند. هم با خودم مستقیما صحبت کردند و هم با فدراسیون و خانم شجاعی (نایب‌رییس فدراسیون در بخش بانوان) صحبت‌هایی انجام دادند اما هنوز هیچ تصمیمی در این مورد نگرفتم. از کشورهایی مثل ایتالیا، آمریکا، قطر و این اواخر هم از امارات پیشنهاد داشتم." او البته گفت که چون قطر و امارات کشورهایی مسلمان هستند درباره آن ها فکر می کند و بعد پاسخ می دهد.
 
 این اقدام تحسین برانگیز ملی پوش سابق تیم ملی در رد پیشنهاد اینترمیلان و تاکید بر اینکه اعتقادات اسلامی اش را با هیچ چیز عوض نمی کند، در شرایطی است که خرداد ماه امسال، مسئولان برگزار کننده مسابقات مقدماتی المپیک لندن، باوجود تایید لباس های بانوان ایران برای شرکت در این مسابقات، به آنها اجازه ندادند تا مقابل تیم ملی اردن صف آرایی کنند.

حذف تیم ملی بانوان فوتبال کشورمان در شرایطی صورت پذیرفت که بسیاری از رسانه های خبری داخلی و خارجی هنری کسینجر، وزیر خارجه اسبق آمریکا را مقصر اصلی این حادثه دانستند. کسینجر مسئولیت رسیدگی به شکایات فیفا (!!!) را بر عهده دارد.


نوشته شده توسط سید ابراهیم موسوی 90/9/2:: 2:44 عصر     |     () نظر

بابا! سلام؛ باهم حرف بزنیم؟#

4 ساله که بودم فکر می کردم پدرم هر کاری رو می تونه انجام بده .
 5 ساله که بودم فکر می کردم پدرم خیلی چیزها رو می دونه.


................................................................................................................................................................................
#ایمیل ارسالی


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط سید ابراهیم موسوی 90/8/6:: 5:10 صبح     |     () نظر

بسم الله الرّحمن الرّحیم 

2- سست شدن بنیان خانواده:

اثر زیانبار دیگر بدپوششی علنی، سست شدن وحشتناک بنیان خانواده، این محبوب‌ترین بنای در نزد خداوند است، که در ادامه آن را توضیح می‌دهم.

مقدمه:‌

انسان موجودی تنوع‌طلب است و تکرار برای او ایجاد دل‌زدگی می‌کند.
این وی‍‍ژگی هم بعد مثبت دارد و هم دارای بعد منفی می‌باشد.
بعد مثبت تنوع‌طلبی مانند علم‌جوئی، کمال‌خواهی و نقش تکرار در عدم جذّابیت بعضی از سخنرانی‌ها، کتب تازه تألیف یا حتی نمایش‌ها و فیلم‌ها.
بعد منفی آن مثل تنوع طلبی در لذت‌جوئی‌ها و کامیابی‌های مادی که اگر مهار نشود، انسان و گاهی حتی اطرافیانش را به سراشیب سقوط می‌کشاند. 

عقل حکم می‌کند که عوامل زمینه‌ساز برای تشدید بعد منفی روحیه‌ی تنوع طلبی را به وجود نیاوریم و یا آنها را تقویت نکنیم.

اگر زنان در جامعه با پوشش و آرایش جذاب و مردان با خودداری نکردن از نگاه به نامحرم، حضور یابند -البته عکس این قضیه هم صادق است؛ یعنی اگر مردان هم با وضعیت ظاهری جالب  برای جنس مخالف و زنان هم بی‌پروا در نظاره باشند- تا حد زیادی به حس تنوع طلبی منفی افراد غیر هم‌جنس کمک کرده‌اند.

کمکی که به شدت حریم، بنیان و آرامش خانواده‌ها را تهدید می‌کند، عمر زندگی‌ها را کاهش داده و باعث افزایش آمار طلاق و بزه‌کاری‌های به‌وجود آمده از آن در جامعه می‌شود.

ادامه دارد.



نوشته شده توسط سید ابراهیم موسوی 90/7/30:: 1:42 صبح     |     () نظر


ام سی آی فایو؛ باشگاه بزرگ فروشندگان ایرانی